25 Οκτ 2011

Ζωή Ποδήλατο

Ιτέα
Δεν έμαθα ποτέ μου ποδήλατο, και το 'χω μετανιώσει. Λατρεύω όμως τα ποδήλατα, και ζηλεύω τους ποδηλάτες. Εδώ και χρόνια θεωρώ το ποδήλατο όχι μόνο ως "οικολογικό" και στυλάτο μέσο μεταφοράς, αλλά και ως πολύ φωτογενές αντικείμενο.

Ξεκίνησα φωτογραφίζοντας ένα βρεμένο ποδήλατο στο Μπέρμινγχαμ, το 1986...

Birmingham
Μου αρέσουν οι πόλεις που είναι επίπεδες, και οι κάτοικοι χρησιμοποιούν ποδήλατα κατά  κόρον. Πρώτη φορά το είδα αυτό στην Ιτέα, πρόσφατα στην Καρδίτσα. Μου αρέσει να βλέπω παπούδες να κουβαλούν τα μαναβικά τους, μαμάδες με τα παιδάκια τους σε μικρό ειδικό καθισματάκι (με κράνος!), κάτι που παλαιότερα έβλεπες μόνο σε πόλεις στην Ευρώπη... Χαίρομαι τους ποδηλάτες κάθε Παρασκευή  βράδυ στο Θησείο, θαυμάζω κάτι μοναχικές ποδηλάτισσες στα βουνά.

Ναύπλιο
Oslo
Χαλάνδρι
Παρίσι
Παρίσι, Rue Daguerre

Χαζεύω καμιά φορά τους ποδηλάτες που πάνε βόλτες στην Αίγινα, κάποιοι ακόμα και σε διπλά ποδήλατα, σ' εκείνη την ωραία παραθαλάσσια διαδρομή Αίγινα - Μαραθώνα, και σκέφτομαι οτι υπάρχει ακόμα χρόνος ακόμα και τώρα να μάθω κι εγώ να ισορροπώ πάνω σε δύο ρόδες!

Θράκη


3 σχόλια:

  1. Σήμερα έκανα ποδήλατο στην Πλάκα. Είναι μια διαφυγή. Αν και έκανε τσουχτερό κρύο. Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...η Πλάκα έχει πολλές ανηφοκατηφόρες!
    Εγώ μέχρι τώρα περπατούσα παντού, εδώ και 2-3 χρόνια απέκτησα αυτοκίνητο, αλλά πού θα μου πάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ έμαθα ποδήλατο αλλά δεν έχω την καρδιά να το κάνω σε μη επίπεδη πόλη, ομολογώ ότι και εγώ πολύ τους ζηλεύω τους ποδηλάτες. Άντε, να πληθαίνουν και στην Ελλάδα και ζηλεύουμε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή