15 Δεκ 2010

Οικιακοί κήποι



Είναι δύο ή τρείς εβδομάδες τώρα που κυκλοφορεί μία "κουφή" είδηση στο ίντερνετ, οτι, λέει, στην Αμερική πάει για ψήφιση ένας νόμος ο οποίος, στο όνομα  της  ασφάλειας των τροφίμων, απαγορεύει τους οικιακούς κήπους και ποινικοποιεί την οικιακή  καλλιέργεια... Ρωτώ φίλους και φίλες στις ΗΠΑ και στον Καναδά, και απάντηση δεν παίρνω, κανείς δεν ξέρει τίποτα, κανείς δεν έχει ακούσει τίποτα... Οπότε κι εγώ το λαμβάνω ως άλλη μία κινδυνολογική μούφα, σαν αυτές που γενικώς κυκλοφορούν ευρέως στο διαδίκτυο. Κι επειδή δεν το έχω βρει μέσα μου ποτέ να γίνω οπαδός συνωμοσιολογικών θεωριών, ούτε αγάπησα ποτέ μου την κινδυνολογία και την εσχατολογία, αυτά τα ημέηλ τα διαγράφω πριν καν τα διαβάσω έως το τέλος! Δεν έχω χρόνο για τέτοια!
Σήμερα το πρωί, όμως, φίλος αγαπημένος και ακτιβιστής της φύσης διαμένων εν Παρανεστίω Δράμας, έστειλε τον παρακάτω  σύνδεσμο,

http://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2010/12/blog-post_12.html

 ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ γράφει οτι πράγματι, στις ΗΠΑ, με γνωστό νομοθετικό τερτίπι, πέρασε ένας νόμος που απαγορεύει στους πολίτες να καλλιεργούν τα ζαρζαβατικά και τα βοτάνια τους στον κήπο ή  στη γλάστρα τους...
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι... Γιατί κάτι τέτοιο, εάν όντως ισχύει, θα αργήσει να έρθει στην Ευρώπη, και δη στην Ελλάδα. Αφήστε που στην Ελλάδα δεν είμαστε ποτέ  φανατικοί στην τήρηση των νόμων, πράγμα που έχει και τα καλά του... Είναι όμως ανησυχητικό για την πορεία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ατομικών ελευθεριών, και γι αυτό το γράφω...
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου